Nőgyógyászati mikrobiológiai vizsgálat

46 990 Ft

Hóvelyi fájdalom, viszketés, alhasi fájdalom, a szokásostól eltérő színű – szagú vagy nagyobb mennyiségégű folyás, váladék esetén ajánlom a vizsgálat elvégeztetését.

Elfogyott

Leírás

A csomag tartalma:

• Hüvelyváladék mikrobiológiai tenyésztés vizsgálat
  • Festett kenet vizsgálat
  • Nőgyógyászati vizsgálat
  • Szakorvosi konzultáció
  • Terápia azonnali megkezdése, panaszok esetén
  • Vizsgálati eredmény szakorvosi értékelése és elektronikus közlése

A hüvelyváladék tenyésztésből kimutatható a kórokozó baktériumok és gombák elszaporodása valamint a természetes védőflóra állapota illetve gyulladás jelenléte. A vizsgálat pontosabb, célzott kezelésben segít ahelyett, hogy gyógyszereket szedne be remélve hogy segíteni  fognak. Fontos, hogy szájon át szedhető gyógyszert csak akkor javaslok, ha mindenképpen szükséges ugyanis az antibiotikum szájon át szedve áthalad az emésztő és bélrendszeren ezért minden baktériumot pusztít, nem tesz különbséget „jó” és „rossz” baktériumok között. Ha a bélflóra pusztul az a hüvelyflóra gyengülését is jelenti szinte minden esetben, ezért helyileg használható készítményekkel védjük a bélflórát és a kezelés részeként a normál hüvelyi flóra megtartását is támogatjuk.  A vizsgálat pontosságát segíti, ha előtte 3-5 nappal nem használ hüvelyi irrigátort (ezt egyébként sem ajánlom).

Panaszok esetén megbeszéljük a kezelési lehetőségeket és elkezdjük a terápiát, amit a mikrobiológiai vizsgálat eredményének megfelelően pontosítunk.

Érdekelhetnek még…