Rendelések Budapesten és Kecskeméten
Várom szeretettel asszisztenseimmel jól megközelíthető, kellemes hangulatú rendelőkben
az általam alapított Femcare Miniklinikán

Belvárosi rendelő
1065 Budapest Hajós utca 9.
4. emelet - kapucsengő: 16

kecskeméti rendelő
Wesselényi utca 1.,
a földszinti üzletsoron

Rendelési idő
Hétfő 08:00 - 14:00
Szerda 12:00 - 19:00

Rendelési idő
Kedd 12:00 - 19:00
Péntek 9:00 - 13:00
Telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartás: hétköznapokon 9 – 17 óra között asszisztensem, Fanni fogadja hívását
Ha nem ér el minket telefonon, visszahívjuk! Fanni kizárólag megkeresésekkel foglalkozik így tudunk rövid határidővel válaszolni minden beérkező kérésre – kérdésre.
Telefonon az alábbi esetekben tudunk segítséget nyújtani:
-
általános tájékozódás rendelésekkel, szolgáltatásokkal, útbaigazítással kapcsolatban
-
segítség időpontfoglalásban, időpont módosításban és lemondásban
-
hiányzó, meg nem érkezett vizsgálati eredménnyel kapcsolatos ügyintézés
- számlázással kapcsolatos kérés, kérdés (távozás után a kiállított számlát nem tudjuk módosítani)
Orvosi szaktudást igénylő kérdéseket telefonon nem áll módomban megválaszolni.
Ilyen kérdésekkel szeretettel várom a rendelésemen vagy távkonzultáción.

Távkonzultáció
Tegye fel kérdéseit, kérje tanácsom utazás nélkül. Foglaljon időpontot távkonzultációra.
Gyakori kérdések és válaszok
Hol, mikor érthető el a doktornő?
Rendeléseimen időpontfoglalás után, a lefoglalt időpontban tudom fogadni. Rendelési időn kívül távkonzultáció keretében vagyok elérhető telefonon vagy videohíváson keresztül. Rendelési idő alatt az ügyfélszolgálati telefonszám hívásakor szükség esetén asszisztenseim továbbítják a hívást részemre.
Szüléssel kapcsolatban fordulhatok Önhöz?
Várandósgondozásra folyamatosan szeretettel várom a kismamákat. A kényelem jegyében a várandósgondozás mellett a kötelező vérvételeket és genetikai vizsgálatot is lehetőség van a rendelőben végeztetni. 2023 novembertől ismét vállalok választott szülészorvosi felkéréseket a Maternity budapesti kórházában. Tíz éven keresztül dolgoztam állami és magánkórházakban ezért ismerem a budapesti lehetőségeket, szívesen segítek az Önök számára legmegfelelőbb intézmény kiválasztásában is.
Egészségpénztári számlára elszámolhatók a vizsgálatok?
Igen, minden szolgáltatás elszámolható egészségpénztári számlára. OTP, Prémium és Generali Egészségpénztári kártyával történő fizetés lehetséges. A legtöbb egészségpénztárnak tudunk számlát kiállítani, amit a pénztárnak eljuttatva utólag történik az összeg jóváírása. Számla igényét mindenképp jelezze a helyszínen és figyelmesen adja meg a számlázási adatokat. Utólag számlát módosítani nem áll módunkban. Bankkártyás fizetés minden rendelőben elérhető.
Hogy kapom meg a vizsgálatok eredményét?
A laborvizsgálati eredmények jelenleg régi oldalunkon a joszules.hu-n regisztrált fiókjában lesznek elérhetőek (kivéve vérvételi eredmények, ezek e-mailben érkeznek), üzenet formájában. Eredmény érkezésekor e-mail üzenetben értesítést fog kapni. Telefonon keresztül eredményeket adatvédelmi okokból nem közölhetünk. Ha nem tud belépni a fiókjába, az ügyfélszolgálat elérhetőségein segítünk megoldani a problémát. Citológiai vizsgálat esetén, ha CINtec Plus vizsgálatra is szükség van, az eredmény érkezése akár 4 hetet is igénybe vehet. Ha négy hét elteltével sem kap értesítést eredmény érkezéséről kérem írjon az info@drkassaieniko.hu email címre.